7. – 8. február
200€
ONLINE
2 dni
piatok – sobota
Komunikácia ľudí zjednocuje aj rozdeľuje. Komunikácia vstupuje do všetkých procesov riadenia a rozhodovania a zároveň podmieňuje kvalitu aj efektívnosť riadenia.
Cieľom modulu je predstaviť staré (odskúšané) komunikačné systémy, ako aj najnovšie komunikačné techniky a stratégie, ktoré si študenti vyskúšajú na príkladoch masovej komunikácie, formálnych a neformálnych komunikáciách v bežnej dennej komunikácii s klientom, dodávateľom a medzi kolegami. Zoznámime študentov so štruktúrou vnímania údajov, významom informácii, zámermi a postojmi pri komunikácii, sebareflexiou a sebakoncepciou, súbormi predpokladov, očakávaniami, pravidlami komunikácie a kultúrnymi modelmi. Naučíme vás pracovať s príkladmi v krízovej komunikácie v rámci manažmentu stresu.
Rozsah výučby: 36 hodín, z toho 12 prezenčnou a 24 dištančnou formou
Obsah:
- Princípy a pravidlá efektívneho vystupovania, rozhovoru, prejavu, písania a počúvania
- Riešenie konfliktov
- Vedenie intrapersonálnej a interpersonálnej komunikácia
- Tvorba prezentácie organizácie
- Komunikácia s klientom
- Komunikácia s dodávateľmi
- Stresmanagement (supervízia, psychohygiena….)