Preskočiť na obsah

Komunikácia – manažérska zručnosť

7. – 8. február
200€
ONLINE
2 dni
piatok – sobota

Komunikácia ľudí zjednocuje aj rozdeľuje. Komunikácia vstupuje do všetkých procesov riadenia a rozhodovania a zároveň podmieňuje kvalitu aj efektívnosť riadenia.

Cieľom modulu je predstaviť staré (odskúšané) komunikačné systémy, ako aj najnovšie komunikačné techniky a stratégie, ktoré si študenti vyskúšajú na príkladoch masovej komunikácie, formálnych a neformálnych komunikáciách v bežnej dennej komunikácii s klientom, dodávateľom a medzi kolegami. Zoznámime študentov so štruktúrou vnímania údajov, významom informácii, zámermi a postojmi pri komunikácii, sebareflexiou a sebakoncepciou, súbormi predpokladov, očakávaniami, pravidlami komunikácie a kultúrnymi modelmi. Naučíme vás pracovať s príkladmi v krízovej komunikácie v rámci manažmentu stresu.

Rozsah výučby: 36 hodín, z toho 12 prezenčnou a 24 dištančnou formou

Obsah:

  • Princípy a pravidlá efektívneho vystupovania, rozhovoru, prejavu, písania a počúvania
  • Riešenie konfliktov
  • Vedenie intrapersonálnej a interpersonálnej komunikácia
  • Tvorba prezentácie organizácie
  • Komunikácia s klientom
  • Komunikácia s dodávateľmi
  • Stresmanagement (supervízia, psychohygiena….)

RECENZIE

NOVINKY