17. – 19. február
460€
ONLINE
3 dni
V cene: Prednášky s lektorom, Praktický zošit s kazuistikami a cvičeniami. Osvedčenie o účasti.
V prípade viacerých účastníkov z jedného zariadenia poskytneme kolektívnu zľavu.
Cieľom vzdelávacej aktivity je vyškoliť odborníka pre profesionálne zvládnutie agresivity u klienta.
- Absolvent kurzu získa nielen odbornú, ale aj ľudskú pripravenosť, schopnosť sebadisciplíny a sebaovládania, získa potrebné schopnosti a zručnosti ako pracovať s klientom s poruchami správania.
Cieľové skupiny
- Odborní pracovníci sociálnych služieb
- Pedagogickí pracovníci vzdelávacích inštitúcií, stredných škôl a vysokých škôl sociálnej práce a ošetrovateľstva, ktorých cieľom je aj sprevádzanie študentov pri výkone ich odbornej praxe,
- Vedúci pracovníci zariadení, ktorých cieľom je stabilizovanie zamestnancov a plánovanie kariérneho postupu zamestnancov, hodnotenie zamestnancov.
Profil absolventa
- pozná techniky prevencie vzniku agresivity u klienta,
- vie definovať príčiny vzniku agresie u klienta,
- vie definovať príčiny zmeny správania u klienta,
- ovláda techniky na zvládanie agresivity u klienta,
- ovláda komunikačné techniky s psychiatrickým klientom,
- ovplyvňuje kvalitu medziľudských vzťahov,
- formuje pozitívny vzťah k výkonu povolania, kreativite pri úkonoch vykonávaných na pracovisku v prospech klienta,
- pozná legislatívne podmienky – používanie obmedzovacích prostriedkov,
- využíva už získané praktické skúsenosti pri poskytovaní starostlivosti a služieb klientovi,
- ovláda zásady správnej komunikácie s psychiatrickým klientom a klientom s problémami správania,
- vie rozpoznať nežiaduce faktory, má schopnosť ich eliminovať tak, aby bola zabezpečovaná kvalitná starostlivosť o klienta a kvalitné podmienky pracovného prostredia,
- vie navrhnúť opatrenia, ktoré podporia adaptáciu, spokojnosť klienta a kvalitu života celej komunity.
- ovláda zručnosti individuálneho prístupu k vyriešeniu problematických situácií v praxi.