Preskočiť na obsah

Komunikácia s agresívnym klientom

17. – 19. február
460€ 
ONLINE
3 dni

V cene: Prednášky s lektorom, Praktický zošit s kazuistikami a cvičeniami. Osvedčenie o účasti.

V prípade viacerých účastníkov z jedného  zariadenia poskytneme kolektívnu zľavu.

 

Cieľom vzdelávacej aktivity je vyškoliť odborníka pre profesionálne zvládnutie agresivity u klienta.

  • Absolvent kurzu získa nielen odbornú, ale aj ľudskú pripravenosť, schopnosť sebadisciplíny a sebaovládania, získa potrebné schopnosti a zručnosti ako pracovať s klientom s poruchami správania.

Cieľové skupiny

  • Odborní pracovníci sociálnych služieb
  • Pedagogickí pracovníci vzdelávacích inštitúcií, stredných škôl a vysokých škôl sociálnej práce a ošetrovateľstva, ktorých cieľom je aj sprevádzanie študentov pri výkone ich odbornej praxe,
  • Vedúci pracovníci zariadení, ktorých cieľom je stabilizovanie zamestnancov a plánovanie kariérneho postupu zamestnancov, hodnotenie zamestnancov.

Profil absolventa

  • pozná techniky prevencie vzniku agresivity u klienta,
  • vie definovať príčiny vzniku agresie u klienta,
  • vie definovať príčiny zmeny správania u klienta,
  • ovláda techniky na zvládanie agresivity u klienta,
  • ovláda komunikačné techniky s psychiatrickým klientom,
  • ovplyvňuje kvalitu medziľudských vzťahov,
  • formuje pozitívny vzťah k výkonu povolania, kreativite pri úkonoch vykonávaných na pracovisku v prospech klienta,
  • pozná legislatívne podmienky – používanie obmedzovacích prostriedkov,
  • využíva už získané praktické skúsenosti pri poskytovaní starostlivosti a služieb klientovi,
  • ovláda zásady správnej komunikácie s psychiatrickým klientom a klientom s problémami správania,
  • vie rozpoznať nežiaduce faktory, má schopnosť ich eliminovať tak, aby bola zabezpečovaná kvalitná starostlivosť o klienta a kvalitné podmienky pracovného prostredia,
  • vie navrhnúť opatrenia, ktoré podporia adaptáciu, spokojnosť klienta a kvalitu života celej komunity.
  • ovláda zručnosti individuálneho prístupu k vyriešeniu problematických situácií v praxi.

RECENZIE

NOVINKY