21. – 22. február
200€
ONLINE
2 dni
piatok – sobota
Public relations predstavuje aj v sociálnych službách plánovanú a systematickú činnosť, ktorej cieľom je vytvárať a upevňovať dôveru, porozumenie a dobré vzťahy organizácie s kľúčovými skupinami verejnosti. Fundraising má za úlohu získavať a zhromažďovať príspevky a finančné zdroje pre organizáciu.
Cieľom kurzu je predstaviť formy a metódy komunikácie s verejnosťou. Naučiť študentov vedieť správne viesť aktivity ako: publicitu organizácie, organizovanie udalostí, lobbying, reklamu, sponzorské projekty, budovanie darcovskej základne. Študenti získajú základné vedomosti z písania sociálnych projektov a komunikácie s médiami.
Rozsah výučby: 36 hodín, z toho 12 prezenčnou a 24 dištančnou formou
Obsah:
- Formy a metódy komunikácie s verejnosťou
- Korešpondencia s darcami a kontakt s darcami
- Kreatívne možnosti a metódy fundraisingu a sponzorstva
- Riadenie projektov
- Komunikácia s médiami